***دُخــــت ساحــــل***
***دُخــــت ساحــــل***

اهل باران . اهل دریا . اهل اندوه غروبیم ... از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم .


نمي دانم پس از مرگم چه خواهد شد........

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

اين همان است كه ابتدا و انتهاست گذاشتم تا همه ي اونايي كه دوستشون دارم اونو بخونند.



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت18:47---17 فروردين 1393
بگذارید اگر هم نه بهاری، باشم
شاعر سوخته گلهای سحاری باشم
می توانم که خودم را بسرایم
هرچند، نتوانم که همانند قناری باشم

بماهم سربزنید[گل]


آی آدم ها
ساعت0:16---9 اسفند 1390


saeed
ساعت9:54---3 ارديبهشت 1390
سلام زیبا جون وب شاعرانه و خیلی باحالی داری عزیزم من مایلم با شما تبادل لینک کنم اگه شما هم موافق به تبادل لینک با من بودید به من اطلاع بدید پاسخ:ممنون از نظر / شما لينك شديد

rezvan
ساعت10:38---2 ارديبهشت 1390
سلام مطالبت جالبه اميدوارم بهتر و بهتر بشي منم يه وب كوچيك دارم خوشحال ميشم قابل بدوني و به منم سر بزني راستي اگه اومدي تو قسمت نظرات بگو بچه كجايي مرسي
پاسخ:ممنون شما لطف دارين /حتما وب زيبايي دارين حتما ميام


کلاه خاکی
ساعت6:42---30 فروردين 1390
سلام

وبلاگ خوبی دارید

قالبتون هم فوق العاده زیباس

خوشحال میشم به کلاه خاکی من هم سر بزنید.پاسخ:حتما ميام


دوست من
ساعت4:47---28 فروردين 1390
سلام دوست من

وبت رو دیدم خیلی جالب بود اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن . ممنون
پاسخ:سلام دوست من حتما ميام وبت


نسيبه
ساعت9:22---27 فروردين 1390
سلام عزيزم لينكت كردم توهم منولينك كن
پاسخ:سلام شما لینک شدید.


دخترک خزان
ساعت11:44---22 فروردين 1390
عنوان وبت جذابه . حالا چرا ساحل ؟
پاسخ:ممنون/ چرا نداره آخه ساحليم ديگه


مجید
ساعت11:28---22 فروردين 1390
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به من هم یه سر بزنی
پاسخ:سلام / حتما ميام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 بهمن 1398برچسب:گلويم,خفتگان,آشفته گرداند,

  توسط زيـــــبا _ ا  |
 

 



اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری.(خوش اومديد)
zibadokht@gmail.com


 

 

 چون نیک بنگری ...
 حکایت درخت بامبو
 غنیمت شمردن دهه‌ی پایانی رمضان
 لباس زن مسلمان چگونه باید باشد ؟
 در پايان زندگي از ما چه مي پرسند؟
 وصيت نامه (طنز)
 شعري طنز از خر عاشق
 اعتراض های یک نی نی به بابا و مامانش
 دختر فداکار
 نقش لبخند در زندگی يك زوج چيست ؟
 چگونه پيشنهاد ازدواج دهيم؟
 ....دريا و ساحل!!!
 هديه اي كوچك براي شما كه بزرگيد
 خدايا شكرت كه دارمت
 زيباترين داستان
 اشتباه فرشته
 نزديكتر به خدا

 

بهمن 1390
شهريور 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

زيـــــبا _ ا
كاربر محترم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ***دُخــــت ساحــــل*** و آدرس dokhtesahel.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آی آدم ها
من و دلم
دل نوشته ها
هرچی آرزوی خوبه مال تو
سياه - سفيد
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1